Sjukling..

Nej jag är inte död jag lever ! Men precis som jag sa att bara för att jag har fullt upp hela den här veckan kommer jag åka på att på liggande sjuk hemma. Sagt och gjort, magsjukan smög sig på natten mot måndag låg jag mest över toastolen
fyfan, det värsta jag vet är att spy.
Men sedan dess har jag varken spytt eller haft ont i magen, men ringde och sjukskrev mig iaf känndes förjävligt att sjukskriva sig första dagen på nya jobbet. Men vad kan man göra vill inte direkt gå dit och smitta ner alla med magsjuka.
Så ska börja imorgon istället med kvälls skift :)

Jag är hur slö som helt, jag har sovit hela dagen igår och idag vaknade jag vid 10 känndes som att jag mådde primaoch klev upp för morgon kaffe.. Men huvudet hänger inte riktigt med ännu, får varken i mig kaffe eller något annat inte ens en ciggarett har jag rökt på dom här dagarna det smakar inte bra..
Har inte heller fått i mig nån mat, utom apelsin som jag vart så jävla sugen på igår, så mamma åkte och köpte det till mig :)

Har egentligen bara slagit igång datorn nu för att göra lite teori. och inte ligga och sova mer måste hålla mig vaken någon timme iaf.


ciiao!

Kommentarer
Postat av: Malin

jävla sjukdommars epedemi som går runt!

2009-01-23 @ 11:31:16
URL: http://nolida.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0