Sööndag.. HOT dreams

God morgon.
ställde klockan imorse för att jag hade verkligen tänkt mig ivög och träna. Men när jag kommer upp väntar en nå jävulskt ont i magen sitts. Vill bara inte få magsjuka inte nu! Det känns lite bättre nu men får se hur jag känner på ett tag.
Så kanske får bli att träna istället imorgon innan jobbet för det hinner jag med eftersom jag intye börjar förren 15.30 :)

Annars idag blir det nog att läsa på lite om miljön ännu för det är just den delen som inte fastnar i mitt huvud jag förstår inte det jag, kapittlet är inte så långt och det är inte så svårt, men ändå fastar inte miljön!

Suttit och kikat lite på pixbox, och kom in på massa männsikor som jag inte alls känner men uppmärksammade deras bilder eftersom väldigt många "små" tjejer har bilder tagna framför spegeln. Inget fel med det, men dom täcker över vissa delar tillexempel målar en stor svårt fläck över munnen eller ögonen eller endel över hela ansiktet. vad är visen då med att lägga ut bilderna? Personligen om jag inte tycker om en bild på mig själv så väljer jag att avstå för att visa den offentligt istället för att täcka över hela ansiktet det som är självla punkten hos en bild eller ?
Nu ska jag dricka mitt morgon kaffe dock uppvärmt sen igår laaat som jag är och inte orkat sätta på nytt, usch och blä!
ta en rök och ringa malin.. PUSS

ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0