Söööndag

Jag har varit skit dålig på det här med att blogga på senaste jag vet!
Men har inte haft tid för det faktikst. Men nu sitter jag hos Malin och hon står i duchen så passar på nu :)

Går iaf skit bra på Jobbet och jag trivs som fisken i havet :)
Det är nog det mest slöaste ´jobb som finns innehåller allt jag gillar som kaffe och rök.
Och surra med folk och allt och inget. passar mig perfekt, tanterna och är super söta :)
Personalen känner jag sen alla år tillbaks så trivs bra med dom cokså, och det kännsju sköntg att slippa börja med helt nya människor som man kanske inte alls kommer ha något att prata om, eller att dom är sura och dryga.
Så bara possetift med allt, dessutom kan jag ju absolut inte klaga på lönen,, fyfan det är underbara siffror måste jag säga :)

Helgen har vart lugn, jobbade kväll fredag så var inte hemma förren vid halv 11.
Igår tog jag det bara lugnt hade tjejkväll med mamma, köpte en massa onyttigheter och såg på film:)
Och snart bjuds det på middag ha Carina malins mor bjuder in mig på janssons så jävla gott...
Blir en tidig kväll sen, ska jobba dag imorgon, så börjar kvart i 10.. skönt med lite sovmorgon iaf.

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0