Tisdag i min värld

Tjoho mina fina..
Sandra ringde och väckte mig imorse, men orkade verkligen inte så jag har för mig att jag mummlade nått med att jag sov hade ångrat mig och inte ville.
Somnade om i ca en halv timme sen började den där jävla mobilen ringa igen!
Gav därefter upp och drog mig upp ur sängen. Vart och övningskört idag igen med pappa.
Var en sväng genom rutvik bergnäset och sen ett stopp på Jula. Där jag mötte på Anders var hur länge sedan som helst jag såg honom, säkert ett år? kan det vara såå pass.
Det var stel stämmning men vi små pratade lite och såå där känndes fint att se han och höra att han fortfarande bryr sig om mig och tyckte det var kul att se mig igen :) Min Anders.
Till er som inte vet det så är det min "låtsas pappa" eller förra kanske man ska säga, vi bodde ihop i ca 8år.
Han är nog en av dom bästa fränaste personer som jag haft så nära inpå livet, om man tänker nu i efterhand, för det mesta iaf!

Sen har jag glott på tv, och bara tagit det lugnt ätit kyckling och sallad till middag.
Och nu sitter jag med teori boken framför nästan gjort lite faser på dator ovanligt va?:)
Väntar på att Malin skulle ringa, får väl se hur det går med den saken.

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0