toddelooo ..

Man tappar hur mycket läsare som helst av att byta blogg fram och tillbaks märker jag.. Men men det är inte antalet som räknas utan vem som läser tycker jag :)
skriver inte direkt oms å super intressanta saker som så många har lust att ta del av,
Det är ett sätt att få ur sig olika känslor och skriva ner allt för att inte överbelasta känslorna. så ser jag det!

Ja detta är ännu en anledning för att slippa plugga haha .. nej men ska svammla en stund till på msn med några sötnosar :) sen ska jag hoppa i säng med min teoribok har skrivit upp minst 10000 sidor jag ska läsa igenom innan jag för slumra in för natten. jag har bestämmt mig för vad jag vill, och när jag väl bestämmt mig för nått så sattsar jag gärnet. ska lägga ner min skäl i mitt beslut nu,  PUSS

Jag saknar en person lite grann;) mer säger jag inte hihihi =)


ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0