Torsdag .. bra dag

Hallåå,, dagen började med träning med Elin och Sandra känns fan i benen att det var ett tag sen jag han mig till gymmet. ska skärpa till mig nu igen.
Sen vart det en sväng på stan mötte upp Camilla Ekblom för fika och massa surr.
Känns så fruktansvärt bra nu efteråt när allt är löst hoppas jag hoppas och vill att vi kommer hålla ihop från och med nu och inge mer dummheter, känns så mycket bättre när vi är tillsammans igen. Vi strosade på stan resten av dagen shoppade som fasen gjordejag fick med mig hem bla
en kjol två tröjor strumpbyxor och lite små grejs. :) och en helt ny hårinpackning som jag ska testa imorgon spännande om det är så bra som det låter. från Australien..

Var förbi och hämtade mina saker hos Fredde och surrade med dom ett tag.
Sen kom Malin på besök och Elin vart kaffe och surr i mitt kök som vanligt. :)
Nu surrar jag på msn med mina fina vänner, och ska snart bege mig mot sängen, imorgon blir det upp och träna så tjingeling.

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0