Utkast: Hallå. är ...



Hallå. är tillbaks här på blogg.se nu, eftersom jag har hittat orken med att fixa lite med design igen. :)
Vart att åka och träna med Elin imorse, klockan 7 var jag uppe och igång ingen sovmorgon här inte
Sen vart det att möta upp Emmelie för frukost på Dagobert, och sen strosa runt på stan ett antal timmar.
Träffade Erica också en sväng och vandrade med henne.

Efter en hel dag på stan så läääängtar man verkligen bara hem. Så vart middag sen kom hela gänget Malin Emmelie och Elin hit var tänkt att plugga men vart mest svammel av det hela. Men lite grann fick vi gjort iaf.
Imorgon blir det lite sovmorgon ska inte träna förren vid 12 tiden:) Även en till dag på stan blir det också.

Liten bild på inköpen idag. använder min kamera för första gången på ??? jag vet inte hur länge! haha



Ett svart långt linne - bik bok
Hårfärg - Casting "Brun"
Hårklämmor
Fondation - AffiniTone
Clear-up stripes
Två armband i silver med berlocker med text. Dream och Faith


ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0