what you meen to me..

Varit till Sandra en sväng ikväll Emmelie kom också, mest surrat sjungit och bara varit tillsammans.
Kom hem och druckit te med min mamma surrat med henne och mest svammlat på, vi kan komma på rätt sjuka saker tillsammans, hahaha ...

Just nu lyssnar jag på sorgliga låtar, mår skit och jag är vekligen ledsen just nu.
Allt känns som förr i tiden tomt och hårt fast på ett helt annat sätt. egentligen har jag nog inget att vara ledsen över.
eftersom allt det där har jag lagt bakom mig nu, saker som folk säger och folk som inte säger nått varken håller med men inte heller säger emot och tar en i försvar och står för sanningen.
Alla har vi valt våra vägar, och jag har valt min precis som jag velat bort ifrån allt som har med den världen att göra.
Men det är klart att tankarna alltid kommer förfölja en hela vägen igenom!

Nåja Imorgon är en ny dag, och då är allt detta som bort blåst igen jag vet ju hur det är :)
Funderar på att lägga mig i tid ikväll, har spenderat många nätter vakna nu och gjort massa nytta bara för att jag ändå inte kan sova. Men ska mig på ett seriöst försök till att åka och träna imorgon..
Nu ska jag ladda ipoden med ny musik...

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0