Back to the moon

God kväll, kom hem ifrån jobbet för ett tag sedan mamma kom och hämtade mig vi hämtade "middag" från max och hem och käkade.
Låång kväll har det har varit fredags kvällar är verkligen inte roliga att jobba så här länge men men.
Nu är jag trött och ska hoppa i säng snart medans alla är ute och roar sig.
Camilla är på after work, och Victor ringde precis han är på hard rock cafe och är rätt knall, lite avis är man bara.
Nåja blir väl kanske min tur nästa helg får se.

Resten av helgen är jag LEDIG jag ska sova på morgonen jag ska skita i att klä på mig och jag ska inte sminka mig förren framåt kvällen. Det känns underbart jag ska ha en slapp lördag imorgon springa runt med tofflor och morgon rock till efter 12.
Okej där sprack det jag har besätmmt mig för att träna imorgon på mrogonen. Jahapp då var det bara hoppa i säng ställa klockan ´på 9.00 och min lördag morgon var förstörd. ;) PUSS


ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0