Fredag

Godmorgon för er som är nyvakna.
själv har jag hunnit vara in och tränat, och nu är jag hemma igen ska byta kläder óch få i mig nå lunch.
Sen ska jag tillbaks till stan och möta upp elin för en runda på stan.

Måste ionförskaffa mig nya träningsbyxor idag. det är ett MÅSTE.. sen helvetet med att prova bhar ska jag också göra.
Jag är sugen som bara den på att operara brsöten nu.
Ska börja kika runt lite på olika kliniker. Och nej jag ska inte operara dom större med massa silikon.
Jag ska enbart göra dom fastare och kanske lite mindre. För er som tror att det är så jävla underbart med stora bröst var glad för det ni har.
Själv älskar jag mina, men hatar när det kommer till underkläder och få bikinisarna att sitta som jag vill.

Nåja nog prat om boobisar. Nuska jag göra nå nytta, mamma kommer snart och sen kommer även moster på besök :)
Ha en bra fedag allihopa! PUSS
 


ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0