God natt :)

Blev en sväng ner till Malin ikväll surr kaffe och tv tittande.
Såg på familjen annorlunda, kommer aldrig sätta mig i situationen med 8 ungar.
Om man ska ha många barn så räcker det med 3. men för min del blir det nog inga fler än högst två.
Men man vet aldrig :)

Jag är helt seriöst inne på att pierca mig i slutet av veckan. så får se om jag tar mig tiden till det.
Nu ska jag hoppa i säng, blir en tidig morgon ska iväg och träna vid 8 igen.
och eftersom jag måste hinna med tabletterna en halv timme innan frukost måste jag ta mig upp vid halv 7.
Sov gott sötnosar

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Jessica

stumpan :)

2009-03-25 @ 19:37:45
URL: http://jessicaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0