Lördag

Idag vart det stan med Jessica, fick iaf med mig hem ett par shorts till sommaren i en härlig färg.
och ny träningsbehå. Och lite annat smått och gått.
Sen har vi bara tagit det lugnt var och käkade pizza och så, har hunden nu också så blir inte allt för mycket ikväll.
Just varit ute på en prmenad med henne, tror det blir sängen för min del på ett tag. En väldigt fart fylld lördag kväll för min del alltså.

Imorgon blir det nog isen om vädret tillåter med camilla :)
Saknar victor också men bara lite, kan också ha att göra med mamma mu och kråkan filmen som jag inte kommer åt.
Så blir kanske en sväng dit imorgon kväll beroende på när han behagar komma hem.
Förövrigt är jag fruktansvärt less, på människor som ljuger och inte bara för mig utan även för sig själva.
Jag har lärt mig att inte bry mig längre, men jag kan fortfarande inte låta bli att tycka synd om vissa personer som betydigt så mycket för mig en gång i tiden.

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0