Måndag

Hej det har varit hemktiskt på senaste måste jag säga inte haft en chans att hinna med datorn och bloggandet.
Helgen har varit underbart stressig.
Fredagen började med jobb till klockan 16.00 och ja skulle befinna mig hos Julia ca 18.00.
Det var en trevlig kväll med härliga människor och mat.

Jag drog mig senare in till stan och hade tänkt mig utgång på Kafelino men kön lockade inte det minsta så jag malin emmelie och Camilla svängde in på fiskekyrkan en sväng, inte vet jag om det var direkt någon höjdare, men kul folk träffade man där ändå :)

Lördagen vaknade jag efter ca en timmes sömn känndes det som, förtfarande full och party sminket smetat i ansiktet tod jag mig till jobbet. Även där lång dag trött och irriterad mot slutet. Sen till Sandra och Carin där också mamma väntade för middag.
Svepte i mig några öl och hade bestämmt mig för utgång, men kvällen slutade inte som planerat utan jag och emmelie slöade i soffan framför Wallander. Kanske lika bra det eftersom söndagen också bestod utan att jobba!

För att nämna det ja jag har bytt telefonnummer Utav många anledningar. Så ni kan ju ringa på det istället om ni är utvalda att få fortsätta ta del av mitt liv :)
 Nu ska jag snart kila till bussen, tänkte besöka Victor.  PUSS

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0