Mobil lista..

Ta din telefon och scrolla ner i din telefonboken.
Vad är det första du tänker på när du hör namnet påperson nummer:


3. Andreas Engström - Min "bror", stunder när vi var små.
6. Andreas Andersson - Min kusin,:)
10. Camilla Ekblom - Min andra hälft, Kommer bli den bästa sommaren någonsin iår :)
12. Camilla Larsson hem - Hundar överallt.. hihi
15. Carina Emanuelsson - Malin mamma. Står på min sida ;)
18. Daniel N - På tiden från när jag var 14.
20. Daniel - öronproppar ;)
25. Emil skeå - Skellefteå festivalen i sommras, baksmälla.
30. Emmelie - Om det hade varit som förr.
35. Ferdin - Rökpauser på jobbet.
40. Pappa - bra och dåliga stunder. :(
45. Jessica - Vilken bra vän, är så glad att jag träffade dig
50.Johannes - Gammla jobbet på konditoriet. Förgyllde dagarna..

verkligen intressant... Nu blir det sängen, och sedan upp och jobba imorgon:) PUSS

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Jessica

mariiie, dom har kommit med namnringen som lauren har på battlies galleria. fan vad den är snygg ;D

2009-03-19 @ 20:47:00
URL: http://jessicaahh.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0