Nattii nattii

Klockan är skit mycket och känns som att jag är vaken på övertid är skit trött och ska snart hoppa i säng.
Camilla kom hit och vi var och köpte gotta sen vart det att se sveriges värsta bild förare, och sen kom cokså elin kikade på Nynne en av dom filmer jag nog sett mest i mina dagar känns det som.
Den är så dålig att man inte kan låta bli att se den en gång till haha, skumt sånt.

Flickorna for nyss hem, så jag har bara kickat igenom lite grejer innan kudden väntar.
Måste hinna sova några timmar hade tänkt ut och promenera imorgon och ringa och väcka Camilla vid 8, det har börjat bli en vana ;) haha..

Sen blir det nog stan en sväng innan jag börjar jobba klockan 16.00.
Jobbar alltså kväll så blir inte mycket festligt och förstfyllt för mig imorgon efter det 'ätr det bara hem til sängen som lockar. SOV GOTT

ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0