Onsdag ..

Tjoho..
Klockan är bara 11 och jag har hunnit med att vara in till stan och tränat över en timme.
Sedan förbi på ica och handlat till min frukost/lunch som bestod av ägg och räkor bra proteiner.
Nu sitter jag och väntar på att klockan kan bli mer innan jag ska bege mig till stan igen för diverse ärenden.

Camilla slutade kring 1 så ska möta upp henne, förbi jobbet och sedan invänta jessica.
Får se vad dagen erbjuder:) och om tiden tillåter blir det att åka till Victor ikväll har fått äran att klippa hans hår och försöka få till nått snyggt.=)=)  Sköt om er! PUSS

PS. Yvve fyller 19 år idag, Grattis Bruden, önskar du var här med oss och firade.
Men vi får ta igen det om några veckor när du kommer:)

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0