Onsdag

Hallå blev väckt vid 8 tiden imorse, kändes väl sisådär men fick min efterlängtade frukost iaf så :D
Åkte sedan och tränade med Elin och sen en sväng på standen, fick med mig hem ett par skor och lite underkläder.

Mötte upp Camilla och hon och jag tog oss förbi hem till Malin en sväng.
Åkte sen vidare till storheden för att strosa lite fick även där med mig lite underkläder, alltid lika roligt med något nytt.
Har umgåtts med Elin hela kvällen, haft lite fuffens för oss käkat varma mackor hos fredde och sedan åter hem till mig.
Hon åkte hem för att sussa fr en stund sedan och det hade jag också tänkt göra på ett tag.

Förresten klickade även hem, ett par skor från Brandos ikväll så nu är jag förhoppningfull på att dom ska komma och passa perfa. Men fysatan vad jag strör pengar omkring mig, men vadå lika det vad ska dom ligga på kontot och sammla damm;)

Nej som sagt nu blir det film och sussa, kanske tar mig upp för träning imorgon igen :) PUSS

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0