Söndag

Söndag och helgen är över ännu en gång.
Lite kort sammanfattning. Fredags kvällen spenderades med film saw 4 och 5. Hemma hos Victor.
Lördagen vart det en sväng till stan med Malin på jakt efter ett par byxor.
Sedan kom även victor in och jag strosade runt en sväng med honom. Sen spenderade jag kvällen med sandra kikade på tv och flottade med chips och dipp..

Har haft planer på både det ena och det andra hela helgen. utgång och mässa men inget av det ha det blivit av.
Lika bra det sparar pengar och har absolut inte haft någon lust alls att göra någonting.

Var uppe med tuppen och åkte och tränade vid 9 imorse:) känns så jävla skönt att ha det gjort när alla andra börjar vakna till liv.
Hämtade ut min bikini idag men skickade tillbaks den lika fort, passade tyvärr inte alls till mina boobs.
ibland önskar jag att dom var mycket mindre. Var ute och vandrade en sväng med Camilla och Sandra också.
Nu blir det snart sanningens ögonblick och te i soffan. sedan sängen ska upp tidigt imorgon blir träna klockan 8.

Ska även börja att äta mina piller som jag och elin beställt.
Thermo Speed EXTREME. som ska hjälpa att reduskera underhudsfett och framhäva musklerna. Ska bli kul att se om det blir några resultat!

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, dom var ju det, speciellt de bruna! :)

2009-03-22 @ 23:12:26
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0