Söööndag

Heeeeej.
Jag har varit less och irriterad nu i några dagar, jag har ingenaning om varför, Men men det blir bättre soon jag lovar.
Just nu klagar jag mest över allt, och gnäller om att det ska bli sommar för så jävlar så mycket planer så mycket roligheter.

Har besökt gymmet hela helgen så härligt när det flyter på som det gör.
Blir ett morgon pass på två timmar imorgon också, sen blir det en massa ärenden och sen kommer förhoppningsvis mina skor som jag beställt wiiiiie, och då kommer min dag vara förgylld. så inga sura miner imorgon på Marie.
Idag kom sandra oche mmelie hem från stokholm inte hunnit träffa dom men aknske kikar förbi där imorogn.
Och imrogon kväll kommer även Victor hem =)=)=) har verkligen saknat min vän ojojoj! PUSS

ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0