Tisdag

Tisdag redan, känns som att det snart är fredag igen och det kommer gå jävligt fort.
Jag har en massa små saker inplanerade hela veckan känns skönt att ha endel att göra :)
Imorgon ska jag förbi på jobbet en sväng och rätta till lite fel grejs gjorda utav mig.. tyvärr men men sånt kan hända.
Sen blir det att umgås med Jessica hela dagen som det ser ut nu :)

Idag har det blivit slappdag hemma hos Sandra tog mig dit på lunch sen legat framför tv till Alla dom andra kom också.
Så vi var hela gänget sammlat idag det är inte ofta som det händer nu mera må jag säga.
Har just skickat in mina ansökningar till skolorna ska bli så jävla kul och se vart det leder, hur som helst är jag ju som sagt ett steg närmare nu när jag sökt :)

Mina skor finns att hämta ut nu också som jag beställt så det ska jag nog roa mig med ikväll.. Ha det bra PUSS

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0