Tisdag

Hallåå.. sitter nu hemma hos Victor, skickar runt på skolar som jag vill gå. Funderar på att skicka in ansökan på en frisörskola i örnskultsvik. Det låter perfekt för mig, det är ju som sagt mitt dröm yrke alltid varit.
Boende och sånt kan fixas av skolan och den är i ca 3 år sammanlagt hela utbildningen.

Och efter sommaren finns ju planerna på att lämna luleå för en tid iaf.
har även suttit och kollat efter lite olika jobb på andra orter så får se vart det bär av. jag har ju sökt in på folkhögskolan här så får se om jag kommer in om inte annat kan jag plugga det på distans så vi får se :)

Annars idag har jag och Elin hafft en massa fuffens för oss.
och har dessutom färgat om håret, avfärgade först med hätta sedan slängde jag i så det blev en konstrakt av ljusbruna slingor i hela håret. Vart faktikst skit bra är jätte nöjd. Imorgon hade jag tänkt mig att träna får se när jag vaknar och vad annars  dagen har att erbjuda.

Nu ska jag gå och trängas i soffan och kika på något mat pogram, så man blir ännu mer sugen på frukost!
Blev så sugen när jag såg AA, så nu längtar jag till Morgonen .. PUSS


ciiao!

Kommentarer
Postat av: Jessica

åhåå måste få se håret!, låter ju skit snyggt stumpan ;)

2009-03-04 @ 22:12:17
URL: http://jessicaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0