Torsdag

Tjohooo. vart nyss sen lunch med Elin och mamma, jag och elin drog till maxi och köpte grillad kyckling och potatis sallad.
Så jävla gott det är när kycklingen fortfarande är varm.
Sitter coh surrar med Jessica på msn, kikar runt på sidor efter lite bikinis blandannat som jag vill klicka hem.
Hittat två stycken hittils skiljer lite i pris men får se vilken jag bestämmer mig för kanske blir båda.
Är ju som ändå ett tag kvar tills det blir panik.

 


Vill verkligen ha sommar nu. Eller iaf våår så vi får ta fram skinnjackorna solbrillorna =)
Kan inte bli mycket bättre. och nu hade jag tänkt ta tag och plocka ihop i mitt rum igeeen förstår inte vemd et är som stökar hela tiden.
 För Alfred har jag inte sett till på flera dagar, undrar vart han håller hus, men jag tänker inte höra av mig han får fasen skärpa till sig om vi ska klara oss igenom det här :(

och imorse åkte sandra och emmelie till stokholm över helgen.
Och ikväll åker även Victor till stokholm och stannar på obestämmt tid, från några dagar upp till någon vecka. SAAD :( im gonna miss you. PUSS

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

väldigt fina bikinis dedär!

2009-03-05 @ 16:22:13
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0