7 maj

Vart sjukt sugen på potatisgratäng tidigare så jag ställde mig och skalade potatis
och smällde ihop en gratäng. Vi har just fått i oss middagen, och jag sitter och smälter maten med lite kaffe.
Ska snart sätta igång med disken, jag får 5öl och en vin flaska av mamma om jag diskar idag ;)
Det är det lätt värt inför helgen.
Sen ska jag bege mig ut och promenera med Camilla Ekblom. ska även springa en runda ikväll.

Nä nu ska jag leta reda på min dosa fylla på kaffekoppen och sätta mig på balkongen innan jag tar tag i det verkliga livet. 

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Oja! :) riktigt snygga. Lite tråkigt bara att dom är såpass dyra, men ja :P

2009-05-07 @ 19:07:01
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0