Grattis Sandra

Idag är ingen vanlig dag för idag fyller sandra 19 år.
Ska dit senare på fika med alla flickorna sammlade, det är inte var dag det händer så ska bli trevligt :)
Malins mor och far åker till turkiet om några enstaka timmar, jag är absolut inte avundsjuk......
Så var där igår och fick instruktioner om blommorna av Carina, hon litar inte på Malin så det är mitt ansvar när dom åker och reser. Sen åkte jag en sväng till Matte och umgicks med honom.

Imorse hade jag svårt att sova vaknade flera gånger om fram tills 10 då jag gav upp och ringde elin.
hon och sandra kom och hämtde mig från mitt andra hem på bergviken så åkte vi till sandra
vart lunch och lite film. Nu hade jag tänkt lägga mig och vila en stund innan middag och victor slutar
tror han hade tänkt kika förbi innan hans möte börjar. Sen beger jag mig iväg på kalas.. Ni fåår ha det så bra! PUSS

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0