hela livet flyger förbi

Hej kom precis hem har hunnit plocka Malins ögonbryn och vaxat..
Nu känner jag mig smått stressad måste hoppa in i duschen och hinna göra mig klar tills klockan 4 när Victor kommer, vi ska ha middag ikväll tillsammans med fina vänner:)
Har iaf tränat och hunnit vara på arbetsförmedlingen idag känns skönt att gjort bort det.

Var förbi jobbet idag också och bytte bort min söndag, så jag åker till Umeå redan på söndag kväll..
Nervositeten börjar sakta krypa fram.


Han med en powernap på suntan medans Malin och Camilla skaffade sig lite fakebränna.
Man roar sig så gott man kan:) Nej nu måste jag verkligen snabba mig på. Hoppas ni får en underbar Fredag kväll allihopa.

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0