Jag gör en lista

Redo för denna lista? Absolut
Är dina föräldrar gifta? Nej och inte tillsammans heller.

Vad är hela ditt namn? Marie Britt Lindgren
Singel? Jo.

Vem har du känt längst av dina vänner? Sandra

Har du sårat en vän? Ja.

När fyller du år och hur gammal är du? 5 september. 18

Hur länge har du haft bloggen? Jag vet faktikst inte, har pendlat mellan olika.

Bär du på några hemligheter? Självklart.
Vem umgicks du med senast? Victor Johan christoffer jesper.
Hur mår du idag? Bra, är på bättringsvägen med min förkylning så allt är på topp.
Har du någon dålig ovana? Har jag säkerligen
Har du gjort något du ångrar? Jaa alla har väl det?
Vilket språk pratar dina föräldrar? Svenska..
5 saker du inte klarar dig utan? Mobil, ipod, lepsyl, kaffe, Malin
Går du i skolan? nej Inte det..

Vad står det i ditt senaste inkommande sms? åker från hertsön nu :)
Sommarplaner? Jobb jobb jobb, och massa partyn.
Gillar du någon just nu? jag gillar många
Vad har du druckit idag? Vatten, kaffe,
Stjärntecken? Jungfru

Vad har du på dig? ljusa jeans svart linne..
Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? Självklart.
Hur lång är du? 158 cm.
Skostolek? 37.
Vad är det för veckodag? Torsdag
Har någon försvunnit ur ditt liv? Jaaa
Hur många barn har du/vill du ha? 1 eller 2 tror jag.
Röker du? NEEEEJJJJJ =)
den sista frågan har jag länge velat svara på! Jag vet men jag är STOLT. två veckor imorgon.

Nu drar jag mig mot sängen.. GOD NATT!

ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0