Lördag

God kväll alla underbara.
Det är lördag och jag tar det så lugnt jag bara kan. Men igår vart det fest började med att jag och Camilla fick traska runt för att tillslut hitta rätt, det är inte lätt att vara vi alla gånger..
Kom till vinno där bollen och en till också vart, sen vidare till Matte.
Kvällen avslutades på Cleo, hade verkligen ingen lust med att gå men eftersom vi kom in helt gratis på allt
så fick det blir en säng iaf. Kom hem reletift tidigt iaf och vaknade upp helt klar i huvet idag så det var skönt.

Käkade frukost där kring 2 itiden, städat och sen vart det middag hos Malin.
Vart förbi Sandra en sväng där emmelie och jimmy också befann sig.
Nu satte jag mig här en stund för att sedan bege mig till sängen det vill säga nu.
 Imorgon blir det en frisörs dag för mig ska bli super kul, ska mixtra med både färg och sax och jag har fått fria händer.
Sov gott, eller festa hela natten långt vänner!

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0