Mååndag

Hallååå alla... Ännu en underbar Måndag.
Jag har just blivit väckt av Camilla och upptäckt att jag försovit mig, sen dess har det bombats med sms så fanns ingen chans att somna om..
Ska snart bege mig in til stan för att luncha med Camilla och Vinno.
Sen får vi se vad dagen erbjuder, ekblom är ju ledig så en tripp på stan kanske sitter fint.

Kan dra lite om helgen eftersom jag varit borta ett tag nu.
Åkte på onsadag fullpackad bil, jag camilla, Matte Ante och Henke.
För att tillbringa några dagar i i gällivare eller lite utanför Hakkas. Allt har varit bra utom att vi har haft jävligt konstogt väder varke bra eller dåligt nästan. det var synd jag som hade tänkt pressa som bara den där borta.
Hände väl e massa annat som jag inte orka berätta om men vi hade det trevligt iaf :)

Kom he på lördagen vid 6 tiden, duschade att gjorde mig klart för vad som skulle hända.
Tillslut bestlöt vi oss för att åka till Matte och se film. Kvällen slutade sent i en otroligt skön säng
Och ingen som surrar öronen av en när man ska sova.. (Henke)...

Igår käkade jag middag hos min far, och sedan såpg vi nya wallanderfilmen nere hos malin  med larssn och tjorven. Nu måste jag kila innan jag kommer försent, då blir inte ekbom glad på mig.. PUSS

ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0