Måndag

Hej var ett tag sedan jag kladdade ner något här nu igen.
Allt har rullat på som vanligt, idag har jag varit ute och sprungit på morgonen första rundan efter min förkylnings vecka, Och imorgon planeras gymmet klockan 8.00 jag är taggad.
Sen har jag gjort endel annat vart med pappa en sväng och handlat lite grejer.
Malin har varit här på middag, sen bestämmde vi oss för att besöka stugan en sväng så var ut till brändön och fikade.
Det var inte allt fö mycket liv där så tog oss tillbaks till stan rätt snabbt.

Ikväll har jag spenderat tid nere hos Malin med att påbörja hennes läxa iaf. jag är på god väg får nog fortsätta imorgon.
Vädret är på topp, och humöret lika så:) Färg har jag fått också från topp till tå. Blir förhoppnings vis att pressa några timmar imorgon också efter träningen.

Förresten helgen har varit underbaaaar mer orkar jag inte säääga!!!

nu ska jag hoppa i säng så jag är vaken i tid imorgon
klockan ska ställas på ca 7.00. SOV GOTT

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0