Måndag i sin vanliga ordning.

Halllååå allihopa.
Har inte hunnit uppdatera här på ett tag nu igen.
Kan dra en kort sammanfatnning om helgen iaf. Torsdagen alltså valborg startade hos Malin med grillning med Malin Danne Camilla Larsson Tjorven Camilla Ekblom och Victor :)

Sen vidare till Johan sundvall en sväng innan vi begav oss till Matte vid örnäset.
Avslutade min kväll på Mjölkudden senare.

Fredagen blev lugn för mig käkade chips hemma hos Malin sen for vi en svän ut till norra till Jokka
där jejje och några till var.

Lördagen upp och jobba och sen slita där hela dagen, fram till 6.
Och efter det begav jag mig över gatan till Johan där matte matte kj och john också var.
Blev några öl och en sväng till bergviken. Innan vi avslutade kvällen.

Söndagen erbjöds jobb igen. sen hem få i sig lite middag och en runda till sunderbyn var ute och vadrade med camilla i över en timme. sen sprang jag hem istället för attt variera joggning med gång.
så joggade jag och kutade det var jobbigt nå jävulskt men känns bra som fan efteråt.

Nu ska jag snart bege mig in mot stan blir lunch med flickorna sen ska jag till Carina på ännu en vaxning:)
Det var väl lite om det som hänt på senaste.

Jag har slutat röka 3 dagen nu.
Dom har ringt mig från skolan jag sökt ska ringa tillbaks idag!!!!!!

ciiao!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0