Onsdag

Hallååå..
Det är tur humöret inte är lika tråkigt som vädret idag.. regn regn regn :(
Hade tänkt mig ut och springa en runda nu på eftermiddagen mer ser ut som att jag skippar det.
Annars är allt bra, hunnit med att umgås med alla flickorna idag, var hos sandra med elin i morse.
och sen har jag emmelie och malin kaffe repat.

Händer lite andra saker också, igår var jag påväg att boka en resa till Göteborg nu på Tisdag
skulle dit på intervju. Men efter lite om och men och många telefonsamtal, så ska jag få komma på en annan intervju i övik i början av juni istället.
Ser mer eller mindre ut som att jag kommer flytta dit till hösten eller i början av januari.
så sjukt kul så håller tummarna!! :D:D

5 dagen utan ciggaretter nu, det går fantastiskt bra måste jag säga.
Erkänner att jag har snus men jag kallar mig absolut inte för snusare, och efter den här dosan är den övermed den hjälpen också.
Trodde aldrig att det skulle gå så här lätt, men jag är motiverad :)

Kilar över till Sandra nu tror jag, ha det fint alla!
Jag älskar mig själv, det finns ingen som är så bra som jag, och det finns ingen som är värd mig :). PUSS

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0