Tisdag

Hallååå alla glada, ´precis som jag önskade har det varit varmt idag men ändå mulet.
Så det vart en sväng på gymmet. Åkte med Elin kring halv 8 imorse.
Sen efter det vart de lunch med Elin och Ekblom i stan, strosade en sväng och la undan ett linne som jag formodligen tar med mig hem imorgon.. Idag fick jag iad med mig ett par skor hem. Gladiator sandaler, absolut inget som jag skulle satt på mig förra året.
Men med tiden har det smält in lite och dom är fasligt sköna iaf :)
Så vart ett par svarta med spännen. kan slänga in en bild för sakens skull.
såg också att både mina fötter och tår såg väldigt äkliga ut på bilden, ber om ursäkt för det.

 
 


Har även sån lust att beställa en massa allt från klänningar till väskor.
Kollade in mitt konto och det ser ut som att det blir att klicka hem endel iaf :)

Nu måste jag söka fram min dosa innan abstinensen tar över helt här.
Sen ska jag vila en sund innan jag ska ut och springa en runda. PUSS

ciiao!

Kommentarer
Postat av: Sandra

jättefina gladiatorsandaler, förra året gillade jag inte alls dom. Men håller med att de smält in nu :) haha

2009-05-19 @ 18:03:08
URL: http://jiggly.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: jaha! såpass :) ja vill nog också använda en hätta när ja gör slingorna, för vill ha mycket slingor och rätt tunna. Ska kika på excellence färgen då! hoppas bara att jag blir nöjd, jag har som aldrig gjort slingor ;) hehe

2009-05-19 @ 18:47:50
URL: http://jiggly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0