Torsdag

Sitter hemma hos Victor nu och hans kusin är här och nu droppade Johan och christoffer också in.
Ska väl gå och vara social på en stund. Men tänkte slänga in några rader iaf.
Vart middag med Malin idag vi gjorde hemmagjorda klyftpotatis och köttbullar passande eller hur ;)
Sen har jag mest vart ute i solen he´la dagen hääärligt väder.
Sen funderade vi länge på om vi skulle ta oss och köpa antingen 3,5 eller kladdkaka
tillslut bestämmde min mor för kladdkaka, så vi bjöd över henne till att sitta ute på altanen nere hos malin i solen.
Även Danne kom och fikade med oss.. Nu hoppas jag verkligen att vädret håller i sig hela helgen, för jag har underbara planer inför både fredag och lördag :)

Nu sitter jag som sagt på bergviken och ska ta mig ifrån datorn.. Ni får ha en underbar kväll allihopa. PUSS

ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0