Torsdag

Har ändrat lite design nu i bloggen.
Men ingen header har jag ännu ska slänga ihop en senare ikväll kanske om jag får tid över.
Ska sammla dom bästa på samma ställe alltså kommer den bestå av mina nära och kära :)

Nåja jag har suttit ute i solen en stund nu, men det är växlande väder så satte mig en stund för att plugga det gick väl siså där. kan man väl säga.
Tror jag ska ta på mig och fara ut och springa en rund nu sen kanske kika in hos sandra på vägen.

Måste införskaffa ett par nya löparskor nu också kikat lite på stadiums hemsida nu.
Hittade dom här som jag skulle kunna tänka mig.

 
1300:-         och dom blåa var på rea för endast 799:-
dessutom har jag kvar mitt presentkort där tror det är ca 600 kr kva på det passar ju perfekt.

ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0