``you sexy thing``

Hej hoppas ni haft en bra dag.
Själv har jag umgåtts med Malin och Camilla Larsson hela kvällen, har drucki te och surrat och kollat på tv.
Har även fått lite annat gjort som plugg telefon samtal och så, nu hade jag tänkt sätta igång med Malins svenska uppgift så den blir klar.

Sitter och halvkikar på Dokumentären på 3:an om världens fetaste man på 597kilo.
Jag kan inte förstå hur det kan gå så långt, hur kan man inte inse hur stor man är redan vid hundra talet.
Det är inte speciellt hälsosamt, och man känner sig rätt liten och vältränad när man jämnför eller vad tycker ni? :)
Ska svara på lite kommentarer sen tar jag tag i svenskan. PUSS



ciiao!

Kommentarer
Postat av: Linn

jaha okej,vad roligt.Värkar som om du har fullt upp. Själv så ska jag ha dansuppvisning :)



Hoppas du får en underbar helg!

2009-05-28 @ 22:49:47
URL: http://lhiinnsondell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0