2 december 2010

Hallåå..
Idag har jag jobbat förmiddag riktigt skönt att få gå hem. Har varit så grymt lite med folk idag och tiden har gått så sakta.
På lunchen kilade jag över till farmor och farfar och åt :) och hämtade nyckeln dom åker bort imorgon och är borta i två veckor så jag över tar lägenheten i stan tills dess, blir så skönt lättare att träna också så nu ska jag hinna med morgon pass och kvälls pass i två veckor. när man är hemma orkar man helt enkelt inte hålla på att fara fram och tillbaks till stan flera gånger för att träna.

Efter jjobbet han jag med en tripp på HM. Fick med mig hem en klänning ett linne och en tröja.
snabbt går det och pengarna bara försvinner men men det är julklappar till mig själv ;)

Har precis klickat hem lite till på sportamore.se En lila adidas jacka, flera tränings strumpor till mig själv
och en adidas t-shirt till pappa i julklapp :)

Snart ska jag bege mig och sola, men först ska jag kika på julkalendern :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0