Minns det som att det var igår..

Hallåå sitter hemma hos mamma och niklas. jag anser som att jag bor i stan nu haha :)
Har slagit in lite julklappar älskar att fixa och göra fint, hoppas på att det får mig att få lite mer julkänslor också.
ikväll ska jag äta middag har och bara vara hemma med mammi tror jag kanske blir att åka till elin senare får se :)

Senaste dagarna har jag spenderat morgorna på gymmet en timme crosstraining och sen styrke träning
det känns super att ha kommit igång igen, känner att kroppen är på väg tillbaks till det den var en gång :)
Har dessutom upptäckt nu att jag måste ha glömt min ipode på gymmet idag och någon klåfingrig människa måste ha tagit den, för dom hade inte hittat någon som hade lämnat in den iaf, blir så irriterad på sånt!
Ska ringa imorgon och höra om städet hade hittat den hoppas hoppas hoppas.
det är absolut inget jag vill lägga pengar på nu eller önska mig i julklapp, vill inte heller ha min iphone när jag tränar så.

Fick den "sämsta" eller kanske den mest komplimang raggningsrepliken idag på gymmet.
jag står på crosstrainen och det kommer fram en grymt stor kille som enbart består av muskler i stort sett.
och säger att han är grymt imponerad över hur mycker jag orkar på den där, och börjar snacka träning, och annat medans jag står och trampar och svetten rinner  måste ha varit sjukt sexig just då haha.  ;)

i helgen väntas jobb lördag och söndag. och även malin ska firas på lördag och utgång lär det ju bli, har inte besökt all star på välfigt länge nu inte likt mig! :o vågar nästan låva att det blir bilder ifrån helgen senare, vi har bestämt oss för att bli bättre med kameran eftersom det är så sjukt kul att kolla tillbaks på senare.

Nu ska jag kila ut till köket och se till så det blir någon middag gjord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0