17/11

Hej och hallå..
Hittils har dagen spenderas med att färga och klippa. Moster har precis åkt till jobbet,
har färget henne till red bitch och klippt hennes coola kalufs till en ännu mer stylad frisyr. Jag har nog den fränaste mostern i världen nu om jag får säga det själv :)

har även färgat till min utväxt i mitt röda hår. och klippt till en liten gömd lugg också.
det är så kul att en så liten förändring kan göra en så himla lycklig.

Nu ska jag höra av mig till Camilla och se vad hon hittar på. annars blir det nog bara att slappa framför tvn ska kolla lite serier och så :) och om jag orkar sen ska jag bege mig till ett solarium och få lite färg på min vita kropp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0