22/11

Hallå bloggen.
är proppmätt just nu, ätit middag för en stund sen vart bacon lindad kyckling och go sallad :)
Nu väntar jag på Emmelie ska komma hem ifrån jobbet.

Idag har jag hunnit med en hel det, vart morgon pass på gymmet imorse,
sen ringde Malin och hörde om jag skulle med en sväng till stan igen och medans hon var hos sjukgymnasten kikade jag in på jobbet och surrade ett tag och bad om att få lite timmar så hoppas på det nu :)
Sen kilade vi vidare en sväng på stan fick med mig två nagellack hem, ett spicy red och ett glitter lila från opi.
Tyra lack det där 150:- med dom är helt klart värda pengarna. :)

Kan uppdatera lite från helgen också, fredagen spenderade jag hemma hos mamma och niklas med idol tittande och lite gotta :) och en tidig kväll så himla skönt.
Lördagen började med en sväng på stan  och ett besök på bolaget.
sen kom Jessica och Camilla även och förfestade hemma hos mig, innan vi drog vidare till Jossi för att fortsätta förfesta innan det vart ett besök på All star som vanligt tyvärr.. :o
Men det var en bra kväll träffade massa trevligt folk och goda vänner, så det var helt klart en av dom bättre helgerna på senaste..

Nu ska jag sätta på kaffe för nu plingar emmelie på min dörr.. :)

ciiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0