24/11

Hej alla glada, jag har precis fått i mig lite lunch tillsammans med min mammi :)
vi har också varit uppe på vinden och hämtat lite saker, förstår inte varför jag ska upp dit när jag är så nojjig för att ta mig ner därifårn.
Men nu är jag nere med livet i behåll iaf.

Ska snart fixa mig lite inför dagen sen blir det att åka och hämta ut mitt paket min smink pallet har äntligen kommit :) sen tror jag att jag ska göra mamma sällskap och följa med och handla med henne.
har ingen anning om vad som händer resten av dagen, inga planer och det känns super skönt.

Har även börjat läsa om pojken som kallades det, var ett tag sen man läste dom och tycker dom är så fruktansvärt bra. det skär verkligen i hjärtat.
och första säsongen av OC har jag också hunnit börja med, nu måste få elin att skynda på med den andra så den är klar när jag är :) haha.

Nåja ska kila och blöta skallen nu så man får något pli på den här kalufsen idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0