25/11

idag är dagen då alla för lön. alla utom jag :( och tyvärr kommer jag inte få någon den 15 heller den här månaden. jag är arg på mitt jobb!

jag sitter och tar igen mig efter morgonens gympass. Det går så himla bra på gymmet nu, jag är nästan tillbaks i min gammla bana igen :) dock är det många kilo kvar tills jag när min vikt och får på mig mina gammla jeans igen ;) men vi är på gång nu!

har ätit en omelett nu och ska invänta mamma så ska vi iväg och jul shoppa lite. så skönt att göra bort så mycket som möjligt innan det blir jul ruschen i stan. Senare idag blir det att umgås med malin kanske, ska ta mig en power walk hem till henne isåfall tror jag, fast det är 20 grader kallt ute så kan man inte glömma bort att man måste röra på sig för att komma i byxorna ;)

Nu blir det en kaffe och sen göra sig i ordning för ännu en fullspäckad dag, eller så inte ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0