29/11

halloj..
igår var det första adventoch man fick tända första ljuset i staken.
Det var även skyldtsöndag men det kom jag inte på förrens vid 3 på dagen så jag och victor tog oss dit en sväng först vid halv 4.. kvällen spenderades med ensam mamma söker och film :)

Idag knallade jag över till elin efter frukosten där även malin var, spelat kort och surrat hela dagen.
Nu är jag hemma och har just ätit, sitter och väntar på att Dennis ska komma så ska jag klippa honom
sen vet jag inte alls vad som händer, blir väl att se på OC är inne på andra säsongen nu :)

Och imorgon ska jag JOBBA!!! tisdag och torsdag ska jag arbeta dag hoppade av glädje när dom ringde idag
älskar att jobba... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0