30/11

God morgon, idag är jag verkligen uppe före tuppen.
Ska snart bege mig mot gymmet för ett morgon pass innna jag börjar jobba halv 10
nog fasen måste ni erkänna att jag är hurtig. är så jävla skönt att träna så här tidigt i like.

på lunchen ska jag försöka hinna springa till Carina och hämta mina färger :)
om inte annat för jag hoppas att hon är kvar när jag slutar i eftermiddag, nu ska jag ta en kopp kaffe till och hoppas på att man hinner få ännu lite mer energi innan jag beger mig iväg för en timmes intensiv kondition? jaa vi får se vad kroppen pallar den här tiden på morgonen!

måste bli bättre på att ta bilder så man har något att ladda upp här i bloggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0