blogga är ju kul

det här med bloggen är ju rätt kul, minns förr när man verkligen gick in i det här och uppdaterade varje dag om inte flera gånger. får se hur länge det här håller i sig en två dagar kanske så bäst att passa på haha :)

Har ätit middag var bara jag och Niklas hemma idag så jag lagade till lax som är en av mina favoriter som dock inte är en av mammas favvisar så bäst att passa på när hon är och jobbar sent :)
Ikväll blir det att hyra film tydligen med Malin och kanske Camilla Larsson skulle hänga på få se vad som händer hoppas på en rolig komedi kanske, eller någon man får gråta till, dock skrattar mest båda två åt mig för att jag verkligen inte kan hålla igen till sånna filmer. men det är ju så fint..

Har även fått beställa en smink pallet, eftersom inte mitt kort gör som jag vill och vägrar funka
så ställde Niklas upp med sitt kort :) så nu är den snart min är så lycklig ser framemot att få börja utbilda mig själv till make-up artist!


120 olika färger för endast 300kr, det tycker jag var ett rent fynd :)
så nu är det bara att vänta några dagar så ska sen lekas.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oooh, jag är mer än gärna din kladd-docka ;D

2010-11-18 @ 00:02:57
Postat av: Malin

jag har första thiiing!

2010-11-19 @ 17:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0