i was broken and alone.

God morgon. jag har sovit ändå till klockan 12 idag :o det händer inte allt för ofta vill jag lova.
Hade ju som tänkt träna imorse men igår kväll/natt när jag kom hem hände det någonting med min höft och det är helt paj nu.. har sträckt den så får se om jag klarar av någon träning alls i helgen :(

går kvällen sepnderades hos malin först klippa hennes mor och far, och sen umgås med malin emmelie och camilla L :) mysigt att bara snacka och ta det lugnt in på små timmarna.
och ikväll blir det att sola basta och ha spa kväll tillsammans med emmelie och endast julmust som dryck ;)
vi ska hålla oss hemma och nyktra ända tills Malin födelsedag om två helger så det blir lite kul att festa igen, önska oss lycka till.. vi har redan planerat vad vi ska dricka om två helger vad vi ska blanda med och allt som hör till det är inte friskt! men nu ligger vi på avgiftning fram tills dess.

Nu ska jag antingen bege mig till elin eller sandra får som inget riktigt svar vart haha :)
min outfit idag är min nya lördags look mjukis kläder spring skor och mascara underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0