Tiiisdag..

Pratade precis med Malin och berättade att ibland saknar jag faktikst min blogg.
Inte för att man vill skylta med sitt super "intressanta" liv haha :) men för att skriva av sig lite.
Ibland känner man ju för det, och att lägga upp en hel novel på facebook statusen är ju inte direkt något som man önskar heller.

Och eftersom den här ändå ligger kvar kan jag ju lika skriva av mig här när jag känner för det.
Nu är det ju så att jag pajjade min design förra gången innan jag la den här på is, och jag vet inte om jag känner för att försöka göra något åt den heller, så det för förbli så här ett tag framöver..

Idag har jag spenderat dagen tillsammans med min gammla vän Camilla Ekblom på stan.
Fyndade en massa bra och ha saker, och var så imponerad över att allt känndes så billigt idag haha tänkt om det var så varje gång man shoppar.

Käkade även lunch på waldorf har inte hunnit pröva deras lunch buffe innan så :)
Märkte nu när jag kom hem också att dom hade dragit för två beffeer på mitt kort så ska ringa dig sen och se vad man kan göra åt det.
Inte för att det egentligen är hela världen men 80kr är ändå 80kr tänk om alla hade tänkt så när någon hade dragit för mycket då hade affärerna gått med mycket plus. Och det är ju inte heller rätt med tanke på vi som jobbar för våra pengar och dessutom tvingas betala tusentals kronor i skatt varje månad.

Nu blir det tv tittande och fixa naglarna, får se om Vic hade tänkt komma förbi också
då ska han få ordna så jag kan ha ringsignaler på min iphone ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0